101 kérdés és válasz a SEO-ról!

Linképítés PR-cikkel

2015. március 31. - seo101

A PR-cikkek keresőoptimalizálásban jelentett fogalmáról már olvashattak korábban weboldalunkon. A PR cikk ugyanis ebben az esetben nem a hagyományos kifejezést takarja, hanem olyan prémium minőségű tartalmat, ami napjainkban a linképítés egyik, ha nem a leghatékonyabb módszere.

shutterstock_202745425_kicsi.jpg

Ez úgy valósul meg, hogy a linkeket olyan szövegkörnyezetben tálaljuk, ami az adott témában releváns, és plusz értéket tartalmaz az olvasó számára. Ezzel két legyet üthetünk egy csapásra: egyrészt a jó minőségű tartalom előnyeit is magával hozza, úgy hogy többek közt a megfelelő kulcsszavakat tartalmazza, ezzel is segítve a keresőben elért helyezést. Ez azért fontos, mert a beágyazott linkek csak akkor biztonságosak és hatékonyak, ha egy értékes honlapon jelennek meg, releváns környezetben. Egy profi szövegíró képes szem előtt tartani minden fontos szempontot: így az egyedi fogalmazást (amely nem ad helyet duplikációnak), a mértéktartó kulcsszóhasználatot, a választékosan olvasmányos, és egyben informatív szöveget. A Google ma már a hosszabb szövegekben elhelyezett linkeket részesíti előnyben, melyeknek ideális mennyisége egy vagy két link. Ezt egy 1600 karakter hosszúságú, jó minőségű szöveggel hatékonyan tudjuk elérni.

A PR-cikk valójában egy megfelelő és hatékony szövegbe csomagolt link, melyeket számos szempont szerint vizsgál a Google. Többek közt az alapján, hogy biztonságos, minőségi honlapról érkezik-e, az oldal rendelkezik-e az adott kulcsszó relevanciájával, hogy mennyire gondos a horgonyszöveg, s mennyi időn keresztül marad kinn a link egy nagyobb látogatottságú weboldalon.

Ma már több, nagy látogatottságú oldal vállalja PR-cikkek elhelyezését. Az általunk megrendelt és nagyforgalmú weboldalakon elhelyezett cikkek két hónapig kinn maradnak a főoldalon az archívumba lecsúszva pedig a továbbiakban is forgalmat generálnak, így egy hosszútávon is működő, rendkívül hatékony eszközről van szó.

A rosszul megírt szövegek azonban árthatnak is a weboldalnak, a gyenge oldalakon megjelent anyagok, kulcsszavakkal telezsúfolva valójában visszavethetik a hatékonyságot. A sablonmondatok, közhelyes szófordulatok használata többet árt, mint használ. Ezért fontos, hogy ha a PR cikk előnyeivel szeretnénk élni, bízzuk azt profi szakemberre, szövegíróra, aki megbízható tudással rendelkezik keresőoptimalizált szövegek írásához.

A bejegyzés trackback címe:

https://seo101.blog.hu/api/trackback/id/tr317323614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.